Vittuu mikä syysdepis iski tänää. Ei vittu kiinnosta mikään. Kaikist vähiten posti. Haluisin vaa pitää hauskaa mut ei mun elämäs oo just nyt mitää hauskaa ees. Huohhhh. Viel 1,5kk Lontooseen!!!!! No pääsen sentää 3 viikon pääst risteilylle Karrin kaa mut siihenki on viel aikaa.
Oli kyl hyvät bibikset lauantain, kiitti Jannin ja Peten.
Toivoisin et tulis hullu flunssa ni voisin maata pari päivää peiton alla ilman mitää morkkiksii.


ei toi kuva mua tässä häiritse mut miten voi ihminen olla noin kauhees kunnos :D ei oo vittu todellista. ku en nää itteeni iha toll taval mut sitku näkee ittensä kuvista ni huomaa vaa et mikä vitun läski toiki on xDDD hyi saatana
VastaaPoista