tiistai 25. syyskuuta 2012

Kuva-arvoitus

And I remember every kiss

Maanantai: aamuvuoro. Röökii ja kahvii tauolla.

Keravalla äipän luona vierailu. Nalle <3

Tiistai: halloum <3

You put your arms around me

Saralle kuvii xD

tiistai

Moi. Alotin nyt tän blogin.

Tulin just himaan. Olin postis aamuvuoros ja sit kävin itikses hakee mun luottokortin ja otinki samalla vakuutukset :D Nyt on siis asiat iha hyvällä mallilla. Halloum paistuu uunissa nam, ja sit otan päikkärit. Heippa.