tiistai 25. syyskuuta 2012
And I remember every kiss
Maanantai: aamuvuoro. Röökii ja kahvii tauolla.
Keravalla äipän luona vierailu. Nalle <3
Tiistai: halloum <3
Keravalla äipän luona vierailu. Nalle <3
Tiistai: halloum <3
tiistai
Moi. Alotin nyt tän blogin.
Tulin just himaan. Olin postis aamuvuoros ja sit kävin itikses hakee mun luottokortin ja otinki samalla vakuutukset :D Nyt on siis asiat iha hyvällä mallilla. Halloum paistuu uunissa nam, ja sit otan päikkärit. Heippa.
Tulin just himaan. Olin postis aamuvuoros ja sit kävin itikses hakee mun luottokortin ja otinki samalla vakuutukset :D Nyt on siis asiat iha hyvällä mallilla. Halloum paistuu uunissa nam, ja sit otan päikkärit. Heippa.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)













