tiistai 25. syyskuuta 2012

tiistai

Moi. Alotin nyt tän blogin.

Tulin just himaan. Olin postis aamuvuoros ja sit kävin itikses hakee mun luottokortin ja otinki samalla vakuutukset :D Nyt on siis asiat iha hyvällä mallilla. Halloum paistuu uunissa nam, ja sit otan päikkärit. Heippa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti