sadelaulu
tiistai 25. syyskuuta 2012
tiistai
Moi. Alotin nyt tän blogin.
Tulin just himaan. Olin postis aamuvuoros ja sit kävin itikses hakee mun luottokortin ja otinki samalla vakuutukset :D Nyt on siis asiat iha hyvällä mallilla. Halloum paistuu uunissa nam, ja sit otan päikkärit. Heippa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti